© 森永尔尔

Powered by LOFTER
  • My December

My December
by Linkin Park

My December - Linkin Park

This is my December

这是我的十二月

This is my snow covered home

这是我被冰雪覆盖的家

This is my December

这是我的十二月

This is me alone

是独自一人的我

And I give it all away just to have somewhere to go to

而我,吐露这一切,只是为了找到一个归宿

Give it all away

说出这一切

To have someone

想要找到一个人

To come home to

成为我回家的理由

This is my December

这是我的十二月

These are my snow covered dreams

这是我被冰雪覆盖的梦

This is me pretending

这是我的伪装

This is all I need

这就是我所要的一切

This is my December

这是我的十二月

This is all so clear

一切都如此清晰

 

十二月的我的独白

真的不想 回家

发表于2014-12-27.7热度.